ANDA MEMPUNYAI MASALAH MENURUNKAN BERAT BADAN….

Instagram

INGIN NAMPAK LANGSING DAN RAMPING…..
TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…
SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….
PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA
Dalam Masa 5 minit ini kami akan memberitahu anda bagaimana formula hebat kami dapat membantu anda mendapatkan badan yang
kurus langsing dan cara memecahkan lemak di badan anda

Memperkenalkan !!!!!!
RESHAPING BODY GEL daripada Zarraz Paramedical. 
Merupakan produk sapuan yang terbaik dapat membakar lemak tanpa anda perlu rasa sakit!!! ( powerfull weight loss ingredients).




APA KELEBIHANNYA!!! TAK SABAR NAK CUBA !!!


Kelebihan Produk:
1.      Gel yang dihasilkan daripada teknologi nano . Ia mempunyai molekul yang sangat kecil kerana ia dapat memberi kulit yang tegang dan bentuk badan yang ideal.
2.      Gel ini mempunyai tekstur yang lembut, sesuai untuk digunakan dalam aplikasi sapuan ( urutan )
3.       memecahkan lemak yang degil dengan pembuangan toxin dari dalam badan. ( pembuangan air kecil, air besar . Tidak menyebabkan cirit-birit )
4.      menegangkan kulit badan yang kendur dan tempat yang berlemak seperti
perut, peha , punggung , bawah lengan , pinggang .
5.      Menghilangkan selulit dan risiko kesan regangan ( stretch marks ).
** bagus untuk orang yang lepas bersalin.
6.      Mendapatkan bentuk badan yang cantik.
7.      memberi tekstur kulit yang lembut , lembap dan halus pada tempat yang di sapu
8.      Badan terasa ringan dan cergas.

Dan banyak...lagi !!! >>>>>>>

Kaya dengan keunikan bahan yang semulajadi serta bahan bio-heat yang aktif seperti 
- acefylin ( brown algae )
- Seaweed ( fucus vesiculosus )
- buah kigelia africana
- marine collagen 
- Vitamin B3 
Juga mengandungi:
-peppermint
- Soy protein
- Chamomile
- Rosemarry
- Essential oil.

Bahan Utama:
-Acefylline dan seaweed merupakan rumpai laut daripada 2 jenis yang berbeza. Persamaannya ialah ia merupakan agen untuk kuruskan badan ( slimming agent ). 
-Kigelia Africana merupakan buah daripada Afrika. Ia digabungkan bersama Marine Collagen iaitu ikan merah daripada Lautan Atlantic untuk memberikan kesan ketegangan kepada kulit. 
** Fokus kepada tempat yang bermasalah. Dan anda akan lihat kesan tegang yang menakjubkan pada tempat yang anda sapu !!!

Sebanyak 30 sample produk telah diagihkan kepada 30 orang untuk dicuba. Setiap peserta ditimbang terlebih dahulu untuk mengetahui berat badan mereka sebelum menggunakan produk Slimming Gel Zarraz. Dan keputusan akan dilihat selepas 2 minggu.



Dan selepas 2 minggu, setiap peserta ditimbang untuk mengambil ukuran berat selepas menggunakan produk Slimming Gel Zarraz. Didapati 20 orang telah mengalami penurunan sebanyak 1.5kg-2.0kg dan sebanyak 8 orang telah menurun sebanyak 2.0kg-4.0kg dan hanya 2 orang yang mengalami kenaikan berat badan sebab sedang mengandung ketika itu.
Penurunan berat badan yang paling banyak adalah Puan Siti Naimah Mohamed Nor yang mengalami penurunan sebanyak 4kg dalam tempoh 2 minggu.

YE!! Penurunan Sebanyak 4kg selepas 2 minggu!!
Anda kenal Hadi Idola Kecil? Beliau juga salah seorang penguna Slimming Gel Zarraz. Beliau mengaku bahawa beliau dah turun sebanyak 2kg selepas menggunakan Produk Slimming Gel Zarraz selepas 2 minggu.




Baru-baru ini saya bercerita dengan Puan Fizah salah seorang pengguna Slimming Gel Zarraz ini. Beliau juga merupakan penjual produk-produk Slimming dari syarikat lain. Boleh dikatakan kesemua produk Slimming di luar sana beliau jual. Tidak kira jenis pil, jenis spray, jenis sapu, jenis gel, jenis buih, dan sebagainya beliau jual.


Dan baru-baru ni saya bertanya pada beliau apa perbezaan produk Slimming Gel Zarraz ni berbanding dengan produk slimming lain yang dia pernah cuba.

Beliau menjawab, secara jujurnya produk Slimming Gel Zarraz Jauh berbeza dengan produk lain yang beliau jual. 

“Selepas pakai 2 hari, nampak ketara Strech Mark mengandung (Beliau baru 2 bulan melahirkan anak) telah pudar. Selulit pula nampak sangat telah kecut dan tidak kelihatan lagi. Saya baru pakai 2 minggu tapi setakat ini dah turun 1.5kg, nak target untuk dapatkan semula berat badan 47kg sebelum mengandung dulu.
Nak kurangkan lagi 8kg tapi saya pasti boleh dapat dengan penggunaan Slimming Gel Zarraz ni. Dan satu lagi yang paling best kan, lepas sapu je Slimming Gel Zarraz ni, mesti nak masuk tandas untuk membuang. Slimming Gel Zarraz ni best la dapat nyah toksik dari badan. Dan paling tak sangka ianya dapat memudarkan selulit. Memang best sangatlah”.

“Selepas pakai 2 hari, nampak ketara Strech Mark mengandung telah pudar.”

Itulah pengakuan sendiri dari Puan Fizah selepas menggunakan produk Zarraz Slimming Gel.
CIRI-CIRI ZARRAZ SLIMMING GEL.  

Berikut merupakan ciri-ciri sebenar Slimming Gel Zarraz ini.
  • Membentuk (Reshap Body) jadi cantik dan menjadikan badan lebih sihat
  • Mampu memberi kelembapan pada epidermis
  • Mampu tegangkan & gebukan kulit
  • Terdapat collagen & elastin di dalamnya
  • Mampu mengurangkan selulit & strech Marks
  • Mampu mengeluarkan Sisa Toksik dari badan (Agent Detox)
  • Membakar lemak dengan selamat dan tanpa kesan sampingan.
  • Mampu menegangkan & menganjalkan kulit.
  • 100% dari bahan-bahan semulajadi.

Set Slimming Gel Zarraz READY STOCK!


Bahan Utama Zarraz Slimming Gel

Produk ini 100% dihasilkan dari ekstrak tumbuhan dan bahan semulajadi. Bahan utama yang terdapat dalam produk ini adalah Acefylline Methylsilanol Mannuronate & Kigelia Africana + Marine Collagen. Berikut merupakan cirri-ciri kedua-dua bahan ini.
1. Acefylline Methylsilanol Mannuronate

  • Membentuk (Reshap Body) jadi cantik dan menjadikan badan lebih sihat
  • Merupakan slimming Treatment
  • Memberi kelembapan pada epidermis
  • Mampu tegangkan & gebukan kulit
  • Terdapat collagen & elastin di dalamnya
  • Anti-oxidant sekaligus mampu melambatkan penuaan
  • Kurangkan selulit & strech Marks
  • Merupakan Agent Detox


Acefylline Methylsilanol Mannuronate


2. Kigelia Africana + Marine Collagen
  • Mampu tegangkan kulit
  • Membina sel baru pada kulit
  • Meningkatkan elastisiti
  • Anti selulit

Kigelia Africana

Selain itu, bahan-bahan lain yang terkandung di dalamnya adalah:-3. Seaweed (Fucus Vesiculosus) Extract4. Soluble  Collagen5. Peppermint6. Hydrolysed Soy Protein7. Camomille
Patutlah ramai yang komen lepas sapu Slimming Gel Zarraz ni mesti nak masuk tandas untuk membuang, rupanya sebab Gel ini mempunyai Agent Detox di dalamnya.

Produk Slimming Gel Zarraz Paramedical ini telah melalui proses dan perlu memenuhi syarat-syarat yang dikeluarkan oleh R&D selama 6 bulan sebelum ianya dipasarkan.  Oleh kerana itulah permintaan untuk Slimming Gel Zarraz Paramedical ini sangat tinggi dan kesan serta hasilnya telah terbukti berkesan dan selamat.

Itulah perbezaan paling ketara produk Zarraz Paramedical jika dibandingkan dengan produk-produk di luar sana.

Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.



JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI…!!!!!








Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.

Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca  yang berbentuk cecair.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada  mengandungi allium sat,bladder wrack,phytolacca americana,grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan

Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan,perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Zarraz Slimming gel  adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk gel dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.

Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat

Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.


TESTIMONI

1. SAM – dari Selangor.

“ha ha ha, saya turun 2 kilo” Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.

Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap “degil” untuk turun.Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,zarraz slimming gel. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.


2. Azirah Mahmud – Seremban
Salam azhaan, Setelah menggunakan zarraz slimming gel  selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah azhaan, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila sapu zarraz slimming gel ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.


3. Hazman Ahmad – Johor
Azhaan, sejak makan zarraz slimming gel ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut  juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 set. Cukup bulan nak order lagi.


4. Abd GhaniSaya dah 3 minggu guna zarraz slimming gel ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal zarraz slimming gel . Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.

HARGA:
Zarraz Slimming Gel : RM100
Untuk mendapatkan harga diskaun anda hanya perlu sms DAN HANTAR KE 013-3502004

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KE DALAM AKAUN SILA SMS/WATSAPP
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MENGELUARKAN RM100
BAYANGKAN TUBUH ANDA LANSING SEPERTI INI


SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…
RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….
ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..
ANDA DAPAT PAKAI APA JUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN
TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA
ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN HIDUP ANDA
HIDUP MAKIN CERIA….

YANG PALING PENTING ORANG TERSAYANG MAKIN MENYAYANGI ANDA….
SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT……

BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!

TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…


HANYA YANG TIDAK BERPUTUS ASA SAHAJA AKAN MENANG DAN KECAPI APA YANG MEREKA INGINKAN…

LOVE,

PAKAR KECANTIKAN PERIBADI ANDA..

WATSAPP / CALL / SMS : 013-3502004 (ALEEZA)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...